Polityka sklepu internetowego
1. Definicje:
- a. “Sklep” – oznacza sklep internetowy “stekiswiata.pl”, który jest prowadzony przez Firmę Max-Mięs s.c. , NIP: 4970023133 , REGON: 080049290
- b. “Klient” – oznacza osobę fizyczną lub osobę prawną, która dokonuje zakupu w Sklepie.
- c. “Produkt” – oznacza mięso i produkty mięsne oferowane do sprzedaży w Sklepie.
- d. “Regulamin” – oznacza niniejszy regulamin sklepu internetowego “stekiswiata.pl”.
2. Postanowienia ogólne:
- a. Sklep “stekiswiata.pl” prowadzi sprzedaż produktów mięsnych przez Internet.
- b. Korzystanie z usług Sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- c. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
3. Kontakt ze Sklepem:
- a. Adres Sprzedawcy: Max-Mięs S.C. Sezonowalnia Wołowiny, Tarnów Jezierny 30A, 67-410 Sława
- b. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@stekiswiata.pl
- c. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 721 661 106
4. Zamówienia:
- a. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu.
- b. Zamówienia realizujemy po otrzymaniu potwierdzenia płatności.
- c. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości jego zrealizowania lub w przypadku podejrzenia naruszenia postanowień Regulaminu.
5. Ceny:
- a. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i uwzględniają podatek VAT.
- b. Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Kupującego składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy.
- c. Produkty dostępne w Sklepie mogą mieć niewielkie różnice w masie w porównaniu z wartością podaną na stronie internetowej, zwykle oscylując w granicach +/- 10g.
- d. Sklep zastrzega sobie prawo do modyfikacji cen oraz usunięcia wybranych produktów dostępnych na stronie internetowej. Takie zmiany nie mają wpływu na zamówienia już złożone i zaakceptowane do realizacji.
6. Płatności:
- a. Sklep umożliwia dokonywanie płatności poprzez stronę Przelewy24. Więcej informacji oraz wszystkie możliwe formy płatności znajdziesz tutaj: https://www.przelewy24.pl/.
- b. W przypadku problemów z płatnością prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
7. Dostawa:
- a. Produkty są dostarczane pod adres podany w trakcie składania Zamówienia.
- b. Koszty dostawy są podawane Klientowi przed finalizacją zamówienia.
- c. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian dostawy w wyjątkowych przypadkach.
- d. Zamówienia nie są realizowane w niedziele, dni wolne od pracy i święta.
- e. Zamówienia realizujemy w ciągu trzech dni roboczych. Paczki natomiast wysyłamy od poniedziałku do czwartku ( do godziny 14:00).
- f. Dostawa Produktu na terenie Polski.
8. Zwroty i reklamacje:
- a. Konsument nabywający produkty w Sklepie ma ograniczone prawo do odstąpienia od umowy z powodu następujących przyczyn:
- Większość produktów oferowanych przez stekiswiata.pl jest przygotowywana według spersonalizowanych preferencji Klienta.
- Produkty posiadają krótki termin przydatności do spożycia.
- Po otwarciu opakowania z przyczyn ochrony zdrowia lub higieny, nie można ich zwrócić.
- b. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach Konsumenta (Dz. U. z 2020 r., poz. 287), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów:
- Produktu wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta lub dostosowanego do jego indywidualnych potrzeb.
- Produktu, który może ulec szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia.
- Produktu dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego nie można zwrócić po otwarciu ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
- c. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów oraz pomyłki w zamówieniach na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 326).
- d. Reklamacja zostanie przyjęta, jeśli Klient spełni poniższe warunki:
- Reklamacja powinna być zgłoszona drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy. Wiadomość powinna zawierać takie informacje jak imię, nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia, numer telefonu oraz powód reklamacji.
- W związku z charakterem produktu i koniecznością jego odpowiedniego przechowywania, wszystkie reklamacje i skargi powinny być zgłoszone nie później niż w ciągu 24 godzin od czasu odebrania przesyłki. Zareklamowane produkty muszą pozostać w oryginalnym opakowaniu. Dopóki reklamacja nie zostanie rozpatrzona muszą być przechowywane w odpowiednich warunkach chłodniczych (produkty chłodzone w urządzeniu chłodniczym, produkty mrożone w zamrażarce). Reklamacje zgłoszone po upływie 24 godzin od czasu odebrania przesyłki mogą być nie uwzględnione.
- Uszkodzenia techniczne opakowania, które powstałe podczas transportu powinny zostać niezwłocznie zgłoszone przewoźnikowi dostarczającemu przesyłkę, a także najlepiej udokumentowane fotograficznie w trakcie odbierania przesyłki.
- Klient jest zobowiązany odesłać zareklamowane towary w kolejnym dniu roboczym po uznaniu reklamacji.
- Każda prawidłowo zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 48 godzin od jej zgłoszenia.
9. Odpowiedzialność:
- a. Klient jest całkowicie odpowiedzialny za wszelkie czynności podejmowane podczas korzystania ze sklepu internetowego.
- b. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- Błędnie wprowadzone dane przez Klienta.
- Problemy z dostępem do Internetu ze strony Klienta lub jego ograniczenia.
- Problemy z działaniem oprogramowania lub sprzętu Klienta, które są niezbędne do korzystania ze strony internetowej.
- Niezgodność urządzeń końcowych Klienta z techniczną infrastrukturą strony internetowej.
- Przerwy w funkcjonowaniu strony internetowej z powodu siły wyższej lub nieautoryzowanych działań osób trzecich. W takich przypadkach podejmowane będą odpowiednie korekty na rzecz Klienta w przypadku problemów z zamówieniami.
- Szkody lub utracone korzyści Klienta wynikające z jego własnych działań lub zaniechań.
- Szkody lub utracone korzyści Klienta spowodowane działaniami lub zaniechaniami osób trzecich, na które Sprzedawca nie ma wpływu.
- Szkody lub utracone korzyści Klienta wynikające z siły wyższej.
- Szkody lub utracone korzyści Klienta wynikające z przekazania danych osobowych osobom upoważnionym zgodnie z przepisami prawa.
10. Ochrona danych osobowych:
- a. Sklep “stekiswiata.pl” przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej Sklepu.
11. Postanowienia końcowe:
- a. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu.
- b. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.